Sunday 18 October 2009

Színház - Theatre

Megyek. Megfűztem anyut (nem volt nehéz, megmutattam neki a színlapot) - úgyhogy október 30, este hét, hét órával landolás után :) Maxim Gorkij: "Barbárok" a Katona József Színházban. Jessszz ^_^

I'm going. I persueded my mum (wasn't hard, just showed her the cast list) - so on the 30th October, at 7 pm, seven hours after landing :) Maxim Gorky: "Barbarians" at Katona Jozsef Theater, Budapest. Yessssss ^_^

Majdnem az összes fiatal szerepel, akiket megkedveltem anno az egyetem alatt amikor ide jártunk, plusz van egy csomó öregebb nagy név, akik miatt anyu rögtön rábólintott. És megjegyezte, milyen rendes tőlem, hogy hazajövök Angliából a művészetet pártolni :D

Almost all the younger ones i liked back then while at the university, will performing - that's why I wanted to see it - and there's lots of older big names, the reason my mum agreed right away. She even said how nice is from me, coming home from England and supporting culture. :D



És monjduk nem ártana, ha néha megnézném a saját posztjaimat hátha kommentel valaki...

And perhaps i should check sometimes my own posts in case someone comments...

No comments:

Post a Comment