Thursday 25 June 2009

Nyaralás - Holiday

Két napig szabin vagyok, jeee :) Plusz a hétvége. Sajna rendrakással kell(ene) telnie...

Tegnap kiolvastam az Értelem és Érzelem -et, angolul. Hát mit ne mondjak, bonyolult volt ezzel a sok régies szerkezetű (kör)mondattal, és sokszor azt sem tudtam, épp kiről beszélnek... Azért még mindig tetszik. Eddig nem tűnt fel, hogy mennyire szarkasztikus Jane Austen, talán mert ez volt a normális, úgy értem hogy a való életben is, és inkább a többi írónál éreztem azt, hogy valami hiányzik, nem nála a jelenlétét.

A lassan már harisnyáim lassan kész lesznek - föl akarom használni hozzá az összes fonalat, szerintem simán föl fog érni térdig. Csak most a sok nulla agymunkát igénylő sima után, 2x2-es bordát kötök, és figyelnem kell rá! Már úgy elszoktam ettől...

... Two days of holiday, yeah :) plus the weekend. Sadly I ought to spend them by cleaning...

Yesterday I finished (or i finished yesterday? whatever) 'Sense and Sensibility'. Weel, it was a really hard read for me: lots of old-fashioned and difficult sentences, and sometimes i did not even know, who is the subject of the conversation. I still like this book though.
I didn't realize before how sarcastic Jane Austen is - i guess i rather felt that other miss something.

-

I'm slowly finishing the stockings too - i want to use up all the yarn, so they will reach knee-height, i guess. Its just the ribbing now, wich holds me back - after mindless st st round after round, now i have to pay attention to the 2x2 rib - so strange!

No comments:

Post a Comment