Friday 24 April 2009

Pótlás - Catch-up

El is felejtettem, hogy csináltam képeket is hétfőn arról, hogy milyen szorgalmas is voltam :)
Ez a polc:
Éppen befért a fölötte lévő polc alá, talán másfél centi rés van a kettő között. A jobb szélen az a szétesős, sk összerakású komód. Az egyik fogó hiányzik, már hónapok óta keresem a csavarhúzót, hogy visszarakjam... Kicsit még rumli van, mert nem tudtam mindent elrakni aminek a helyére került a polc, úgyhogy most a kukám (a fonott fedeles cucc balra lent) egy tárolódoboz tetején kb ugyanott van, ahol a képen is, ami mellesleg a szoba közepét jelenti. A sötétbarna cucc az éjjeliszekrény, és végre akként is üzemel, és rá tudtam tenni a tiffany-lámpámat.

Plusz még meghorgoltam ezt is:
Csikóhal, anyunak, mert imádja őket, mint a fura állatokat általában, pl kacsacsőrű emlős és tsai. A leírás németül van, plusz még sose horgoltam teljes egészében chart-ról, és persze nem voltam biztos benne, hogy most akkor amit én egyráhajtásosnak gondolok, az tényleg az, de nagyon pöpec a rajz, teljesen világos, követhető, és a paci is jól néz ki - szinte hajszálra ugyanakkora lett, mint a rajz! o.O
Hétvégén nekivágok vékonyabb fonallal, remélem egy kicsit kisebb lesz.

No comments:

Post a Comment